بروزرسانی در تاریخ 1402/04/20

گوشواره سیم بکسل

این محصول رتبه دوم اتصالات سیم بکسل را از لحاظ میزان مصرف بعد از بست سیم بکسل دارد. گوشواره سیم بکسل برای کاهش اصطحکاک و عمر بیشتر سیم بکسل به کار می رود. گوشواره های سیم بکسل در بخش چشمی (چرخش سیم بکسل در هنگام اتصال) نصب می گردد از سایش سیم بکسل به خود از سمت داخل می گردد.

گوشواره سیم بکسل در بخش داخلی چشم سیم بکسل قرار می گیرد. شما باید این محصول را مانند شکل زیر در بخش چشمی نصب نمایید. همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می گردد، گوشواره سیم بکسل مانع اصطحکاک سیم بکسل در نقطه حساس اتصالی خود می شود.

گوشواره سیم بکسل

 

نحوه کارکرد گوشواره سیم بکسل

این دستگاه با استفاده از یک قلاب و کاهش اصطکاک طناب بکسل، عمر مفید آن را افزایش می‌دهد. بدون شک، این اتصال یکی از مهمترین و پرکاربردترین اتصالات برای سیم بکسل است. برای نصب این ابزار، آن را در قسمت چشمک سیم بکسل قرار دهید. گوشواره‌های سیم بکسل در بخش چشمی (جایی که سیم بکسل چرخش می‌کند) نصب می‌شوند و از سایش و شکستگی مفتولهای سیم بکسل جلوگیری می‌کنند. این محصول، در رتبه دوم اتصالات سیم بکسل قرار می‌گیرد به لحاظ میزان مصرف بعد از بست سیم بکسل.

ساختار گوشواره سیم بکسل

گوشواره‌های استیل، که در ترکیب خود حدود 8 درصد نیکل و 18 درصد کروم دارند، دارای ساختاری هستند که مقاومت نسبی در برابر رطوبت را فراهم می‌کند. با وجود این عناصر در آنها ، باعث می‌شود این ابزار قابلیت مقابله با رطوبت را داشته باشد.

گوشواره‌های استیل با ابعاد مختلف تولید و عرضه می‌شوند. برای بارهای مختلف، نیاز است از ابعاد متفاوت استفاده شود. علاوه بر کاهش اصطکاک سیم بکسل با سطح داخلی آن، این ابزار باعث افزایش مقاومت کششی در اسلینگ نیز می‌شود.

فروشگاه الو ابزار عرضه کننده انواع گوشواره های سیم بکسل و همچنین انواع اتصالات میباشد. برای راهنمایی و خرید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
Call Now Buttonتماس با واحد فروش: ۶۶۷۶۵۸۰۰