قوانین و مقررات

قوانین و مقررات وبسایت “الو ابزار”

     با توجه به ساختار فروشگاهی وبسایت “الو ابزار” و همچنین وجود مقالات آموزشی مختلف در این زمینه، در این بخش از وبسایت قوانین و مقررات خدمت شما همراهان عزیز ارائه می گردد.

نحوه سفارش:

     بعد از مطالعه دقیق در مورد هر محصول و کسب اطلاعات لازم درباره محصول مورد نظر می توانید آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید. در مرحله بعد مشخصات خود از قبیل: مشخصات فردی، آدرس محل ارسال کالا و… را وارد نموده و پس از انتقال وجه منتظر ارسال کالا به آدرس خود باشید. دقت شود که کد پستی و پلاک محل مورد نظر را با دقت وارد نمایید.

هزینه ارسال:

    هزینه ارسال کالاها در هنگام دریافت کالا، با توجه به مسافت، نوع و وزن کالا قابل پرداخت است. نوع ارسال قبل از ارسال کالا با شما هماهنگ می گردد.

زمان ارسال:

    بازه زمانی ارسال کالا بسته به نوع کالا متغییر می باشد. بعد از ثبت سفارش کارشناسان “الو ابزار” با شما تماس گرفته و زمان دریافت کالا را خدمت شما اعلام می نمایند.

اطمینان به الو ابزار:

     یکی از اصول مهم کاری در مجموعه الو ابزار اصل “صداقت” است. این مجموعه با بازرگانی های فراوانی بیش از 3 دهه همکاری مستقیم دارد. شما می توانید با یک تماس تلفنی و هماهنگی لازم در محل دفتر “الو ابزار” حاضر شوید و محصول خود را دریافت نمایید.

     همچنین می توانید به بخش انبارهای الو ابزار مراجعه کرده و تصویر انبارهای بزرگ این مجموعه و کالاهای موجود را مشاهده فرمایید.

بستن
مقایسه
Call Now Buttonتماس با واحد فروش: ۶۶۷۶۵۸۰۰