نمایندگی فروش سیم بکسل های آلمانی گوستاوولف

سیم بکسل های آلمانی گوستاولف در حقیقت همان طناب فولادی می باشد که از  ترکیب نمودن سه جزء اصلی مغذی ، لایه سیم و سیم بوجود می آید. از تابیده گشتن چندین سیم به دور یکدیگر ، لایه سیم یا در حقیقت همان رشته سیم بوجود می آید و از تابیده گردیدن رشته سیم ها به دور مغزی که در قسمت مرکزی جای دارد ؛  سیم بکسل بوجود می آید.

در فرایند ساخت سیم بکسل ، از سیم هایی با جنس استیل و فولادی بر حسب نوع کاربرد و شرایط محیطی که قرار بر این است تا در آن مکان استفاده شود ؛  می توان بهره برد. در حقیقت پیش از اختراع شدن این وسیله پرکاربرد از طناب و زنجیر به منظور بالا بردن و حرکت در صنایع بهره گرفته می شد.

با این حال اما به موجب مقاوم نبودن و پاره شدن طناب و زنجیر در 1984 میلادی ، فردی با نام آلبرت که در حقیقت مهندس یک معدن در کوهستان Harz  آلمان می بود ؛ موفق به تولید نخستین سیم بکسل فولادی گشت.

در اصل با گذر زمان و پیشرفت نمودن علم و صنعت ، ساخت و بهره گیری از آن گسترش و رونق بیشتری به خود دید. این روز ها شرکت های گوناگونی انواع و اقسام سیم بکسل با ویژگی ها و مشخصات فنی مختلفی را با هدف کاربردهای متعدد ، می سازند.

همچنین بخوانید : گام سیم بکسل چیست و چگونه محاسبه میشود؟

موارد بهره گیری از سیم بکسل ها

نمایندگی فروش سیم بکسل های آلمانی گوستاوولف

 با توجه به وجود تنوع بسیار در انواع و اقسام سیم بکسل و ویژگی های ساختاری گوناگون در آنان ،از آنان در حوزه های گوناگونی که احتیاج به جابه جایی و لیفتینگ باشد استفاده میشود

در حقیقت اصلی ترین نقش سیم بکسل ها ، مهار ، کنترل و نگهداری کردن بار می باشد. سیم بکسل ها در اصل در کارهای بزرگی همچون معادن ، جرثقیل و در کارهای کوچک و ظریفی به مانند ترمز دوچرخه دارای کاربرد می باشد .

معرفی نمایندگی فروش سیم بکسل های آلمانی گوستاوولف Gustav Wolf

از معتبر ترین برند های سازنده سیم بکسل در جهان ، برند گوستاولف آلمان است که اکثر محصولات این برند ، متناسب با صنایع آسانسور طراحی و ساخته شده اند. در حقیقت سیم بکسل های کمپانی گوستاولف آلمان ، قرقره های مخصوصی داشته و با یک استرند سبز رنگ بر روی سیم و در مواردی نیز با روکش سبز رنگ مشخص گشته است.

کمپانی گوستاولف آلمان با دارا بودن شعار : برند ما در جهان با کیفیت و امنیت آمیخته می باشد ؛ به ساخت سیم بکسل مشغول است . لازم به ذکر است که سیم بکسل های این برند ، در صنایع گوناگونی به مانند آسانسور ، سازه و ساختمان ، کشتی سازی، اتوماسیون ، صنایع تولیدی ماشین آلات و… استفاده می شود.

در واقع ، تاریخچه سیم بکسل برند گوستاولف ، به اواخر قرن 19 میلادی و سال 1887 بر میگردد ؛ و این یعنی موقعی که نام گوستاولف به منظور یک شغل خانوادگی که از سال 1737 به ساخت سیم بکسل مشغول بودند ؛ انتخاب شد. به علاوه اینکه نخستین نوع سیم بکسل های ساخته شده توسطه این شرکت ، سیم بکسل های معدنی و حفاری بودند. در عین حال و در سال 2012 میلادی ، گوستاولف ساخت سیم بکسل های ریز آسانسوری و نیز سیم بکسل های نتاب تاورکرین ها را نیز در کشور مجارستان آغاز کرد.

نمایندگی فروش سیم بکسل های آلمانی گوستاوولف

آدرس نمایندگی اصلی : تهران -خیابان قزوین-جنب شهرداری منطقه 11 – پلاک 342

  • نمایندگی مرکزی فروش سیم بکسل گوستاولف : 55412636-021
  • فروش محصولات گوستاولف: 55429800-021

راهنمای خرید از سایت الو ابزار

شما مشتریان عزیز می توانید با تنوع محصولات موجود در الو ابزار انواع جرثقیل برقی ، سیم بکسلی ، زنجیری و یا انواع قلاب ، انواع سیم بکسل در سایز های مختلف زنجیر های بار برداری ، انواع جرثقیل دستی ، اتصالات و سایر محصولات را با کیفیت عالی و قیمتی فوق العاده از الو ابزار سفارش و تهیه نمایید.

جهت خرید این محصول میتوانید با شماره تلفن 02155429800 و یا در بخش تماس با ما درخواست خود را برای الو ابزار ارسال کنید تا تیم قدرتمند الو ابزار در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و برای خرید شگل کروزبی crosby اصل آمریکا شما خریدار عزیز را راهنمایی کرده و برای شما ارسال نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
Call Now Buttonتماس با واحد فروش: ۶۶۷۶۵۸۰۰